عباس واحدیان‌شاهرودی در جلسه دادگاه: آرزوی من رهایی از مداخلات دینداران در حوزه سیاست است

بنابر تصویر انتشار یافته از حکم ظالمانه صادر شده علیه یکی از امضاکنندگان بیانیه استعفای علی خامنه‌ای، در حالی که وی در پرونده جدید به تحمل ۱۱ سال زندان محکوم شده، در جلسه رسیدگی دادگاه همچنان بر مواضع خود علیه جمهوری اسلامی تاکید کرده است.

به گزارش گذار سامانه دمکراسی و داد، بر اساس حکم صادره علیه عباس واحدیان‌شاهرودی، او در پرونده جدید از سوی شعبه سوم دادگاه انقلاب مشهد به ریاست غلامرضا باغدهی، به اتهام “تشکیل گروه‌های مخالف نظام” به ۱۰ سال و برای اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به ۱ سال و در مجموع در این پرونده به تحمل ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

مصادیق اتهامی “تشکیل اتاق فکر ایران با عضویت رضا پهلوی و گروه شورای هم‌گرایی جنبش ایرانیان (شهجا) در راستای براندازی جمهوری اسلامی” و تبلیغ به نفع گروه‌های مخالف و علیه نظام” عنوان شده است.

آقای واحدیان شاهرودی در جلسه رسیدگی دادگاه با پافشاری بر مواضع خود علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرده است: آرزوی من برقراری نظامی با ساختار جمهوری دموکراتیک است که اگر مردم یعنی اکثریت، هویت سکولاریستی نیز داشته باشد، برای همیشه از شر مداخلات دینداران در حوزه تخصصی سیاست راحت شویم.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

سه × 3 =