برگزاری تجمع ایرانیان مقیم کارلسروهه در حمایت از اعتراضات سراسری در ایران+ ویدئو

شماری از ایرانیان مقیم کارلسروهه با برگزاری یک تجمع اعتراضی حمایت خود را از اعتراضات سراسری در ایران اعلام کردند.

این تجمع روز شنبه ۲ آذرماه ۹۸ برگزار شده و به همراه آن نیز بیانیه‌ای منتشر شد که نسخه‌ای از آن در اختیار گذار قرار گرفته‌است.

متن بیانیه را بخوانید و ویدئوی مرتبط را انتهای همین مطلب ببینید:

بار دیگر مردم رنجدیده ایران با دستان خالی برابر حکومتی فاسد، جنایتکار و تروریست پرور دست به اعتراضی همگانی زده اند، مردمانی شجاع و صبور که خواستار عزت، امید و کشور به تاراج رفته شان توسط این غاصبان مذهبی هستند. غاصبان و مافیای قدرتی که در لباس روحانیت و به نام آخوند و با اندیشه های پلید و متحجر خود سعی در هدایت جهانی بشر را دارد و آن هم با به هدر دادن تمام امکانات و ثروت عظیم ملی ایران.
اندیشه شوم و طالبانی ای که توسط منفور آیت الله خمینی آغاز و توسط جانشین منحوسش آیت الله خامنه ای ادامه داشته است. دستاورد این اندیشه ی تاریک و اهریمنی از ابتدا تا اکنون را می توان اینگونه برشمرد:
کشتار مبارزین و مخالفین، قتل عام روشنفکران دگراندیش، حبس و شکنجه،مهاجرت اجباری و پناهندگی ایرانیان به دیگر کشورها .
و از حیث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دیگر حوزه ها شکست و سقوط ایران از پله های رشد جهانی و همپیوندی با جهان مدرن و مردمانش و حقوق بشری را در بر می گیرد.
پس از بارها قیام اعتراضی مردم و امتداد آن و با وجود شکنجه، زندان، مرگ و خنثی کردن این اعتراضات توسط مامورین کشتار و فرماندهان نظامی حکومت آخوندی، با مجهزترین ابزار مدرن ضد شورش و با داشتن اختیار تام برای سرکوب و کشتار، مردم ایران دوباره با خشمی ۴۰ ساله در دل و بغضی بخاطر امید و آرزوهایی پرپر و دزدیده شده در گلو، هدر رفتن امکانات و ذخایر ملی کشوری ثروتمند، فریادهای متعرضانه خود را به گوش این ظالمان می رسانند. و در این راه خواهان آزادی ایران از بند استثمار حکومت فریبکار مذهبی حاکم هستند و ما ایرانیان خارج از کشور به عنوان همنوع و شهروند جهانی برای رهایی از استبداد حاکم و رسیدن زودتر به پیروزی، از دولت ها خواستار همراهی و حمایت سازنده در این قیام مردمی ایران هستیم. در این حمایت سازنده جهانی و برای پشتیبانی از عدالت و حقوق بشری، مردم ایران برای ارتباط و اتحاد و نشان دادن ظلم و کشتار حکومت، خواستار برقراری سریع اینترنت ماهواره ای توسط دولت های صاحب صلاحیت می باشند؛ چرا که این امر درصد بالایی از امید و اتحاد را بوجود می آورد.

بنی آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

دوازده − 4 =