سپهرداد گرگین در برنامه فراسوی گذار به سوی دموکراسی و داد؛ “وقت شفافیت است و اینکه چه کسی حامی حکومت ایران و چه کسی مخالف آن است”- بخش دوم

فراسو دریچه‌ای است برای رساندن صدای کنشگران مدنی که امکان بیان نظرات آن‌ها در ایران وجود ندارد و توسط مجموعه گذار «سامانه دموکراسی و داد» با مدیریت رضا بدیعی ضبط و اجرا می‌شود.

سپهرداد گرگین، فعال سیاسی و شاعر مقیم کانادا در برنامه فراسوی این هفته روز شنبه ۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۱۶ آذرماه ۱۳۹۸) شرکت کرده‌است که صحبت‌های او در دو بخش منتشر شد.

سپهرداد گرگین در بخش اول گفته‌های خود در برنامه این هفته از سازماندهی به عنوان رمز پیروزی هر جنبشی یاد کرد و تاکید کرد که این سازماندهی‌ها باید اصولی باشند.

آقای گرگین در قسمت دوم به بررسی دلایل عدم اتحاد اپوزیسیون علی‌رغم وجود یک درد مشترک که آن گذار از استبداد حاکم است، پرداخت.

خارج از کشور برخی افراد علاقمند به دنبال کردن اخبار ایران نیستند، ولی عده‌ای پیگیر وضعیت موجود در ایران هستند و خواهان گذار از این حکومت هستند.

آقای گرگین اضافه‌کرد:‌ «مردم در درون کشور خود متوجه اصل موضوع شده‌اند و خوب می‌دانند که باید از سد حکومت اسلامی بگذرند، اما از طرفی عوامل مختلف در خارج از کشور باعث شده‌اند که گروه‌ها به خوبی گردهم نیامده‌اند.»

این فعال سیاسی تاکید کرد: «اکنون زمان شفافیت فرارسیده‌است و باید روشن شود که دقیقا چه کسانی حامی حکومت ایران و چه کسی مخالف آن هستند.»

در ادامه فایل‌های صوتی و تصویری بخش دوم گفته‌های سپهرداد گرگین در برنامه فراسو آمده‌است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

هفده − 16 =