همایش همراهان مردم ایران برای گذار از استبداد به دموکراسی و داد؛ یک‌شنبه ۸ نوامبر ۲۰۲۰ برابر با ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹

بخش چهارم

در این بخش نظرات “بهمن بامداد” فعال سیاسی را درباره خیانت کسانی که در مورد انتخابات آمریکا، مردم ایران را دلگرم می‌کنند و امید واهی می‌دهند را می‌شنویم. ایشان همچنین اظهار نمودند کسانی‌که شبکه‌ها را در اختیار دارند با وارونه جلوه دادن حقایق، خاک به چشم مردم می‌ریزند.

“بهمن بامداد” چنین ادامه دادند: مردم در یک جامعه‌ای که خودشان را باید مسئول بدانند و در رابطه با این مسئولیت اعمالی انجام دهند، در اثر عدم اعتماد فی‌مابین خنثی می‌شوند‌. متاسفانه این سیاستی است که تمام دیکتاتورها بکار می‌برند. نگاه کنید در مورد کرونا هم با توهم فراکنی چگونه ذهن مردم را بیمار می‌کنند.

“بهمن بامداد” در رابطه با نقش جمهوری خواهان و دموکرات‌های آمریکا در تحولات ایران گفت: برخلاف تصور خیلی‌ها این دو حزب هر کدام متناسب با زمان و منافع کشور خود، مواضع یکسان نسبت به رژیم اسلامی ایران در پیش گرفته‌اند. جمهوری اسلامی در دوران ریگان با آمریکا و اسرائیل ارتباط برقرار کرد و از آن‌ها اسلحه خرید، البته بعد از انقلاب تعدادی از وابستگان رژیم سابق که عمدتا پولدارها بودند به آمریکا رفتند و به حزب جمهوری‌خواه پیوستند.
آقای “بامداد” خطاب به طرفداران ترامپ یادآور شدند که هرکس سرنوشت مردم ایران برای گذار از استبداد حاکم را به عکس‌العمل ترامپ گره بزند به مردم خیانت کرده‌است.
ایشان همچنین به بحران کرونا در ایران اشاره کردند که هر روز صدها نفر جان خود را از دست می‌دهند.

در ادامه این گفتمان آقای نائب هاشم گفت؛ برای دوران گذار باید بر اصول دموکراسی و حقوق‌بشری متکی و متحد شویم.
ایشان همچنین گفتند: یک مخالفت صرف، کافی نیست باید در مقابل این همه نابسامانی، برای سازندگی و ساختن، در جهت بدیل سازی و الترناتیو سازی تلاش کنیم.

ایشان در رابطه با اعتراضات و اعتصابات گفت: این حق اصلی مردم باید به رسمیت شناخته شود.
در ضمن مردم باید مطالبات آزادی‌خواهانه و حقوق‌بشری خودشان را که در اسناد حقوق بشر بر آن تاکید شده است، به رژیم ایران تحمیل کنند.

 

 

 

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

13 + 15 =