ویژه برنامه همبستگی جهانی با پناهجویان؛ دولت ترکیه و ایران همگام در تحمیل تبعیض و بی‌عدالتی

ویژه برنامه “همبستگی جهانی با پناهجویان” شنبه‌ها از سامانه فراسوی گذار از استبداد به دموکراسی و داد، با حضور جمعی از پناهجویان و مدافعین حقوق پناهندگی برگزار می‌شود.
در این برنامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات پناهجویان به تحلیل و ارائه راهکار به منظور دستیابی به اتحاد و همبستگی جهانی با پناهجویان پرداخته می‌شود.

روز شنبه ۲۴ آوریل ۲۰۲۱ برابر با ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در دومین بخش از این برنامه “عمر مینایی” سخنگوی شورای همبستگی پناهجویان و پناهندگان در ترکیه ضمن بیان خبر تلخ آزار و شکنجه ۲ کولبر توسط مرزبانان ترکیه از جناب “یدی بلدی” جامعه شناس خواستند تا نظر خود را در این مورد بیان نماید.
آقای بلدی ضمن اشاره به مذهب و ملیت در حکومت جمهوری اسلامی و ترکیه توضیح دادند که چگونه با این ۲ ابزار شهروندان توسط این حکومت‌های جنایتکار و ضدمردمی مورد آزار و شکنجه قرار می‌گیرند. شهروندان ایران بویژه اقلیت‌های قومی توسط حکومت فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی که تنها در فکر منافع خود است هیچ توجهی به نحوه زندگی مردم ندارد. جوانان کولبر فقط از سرما و گلوله و مین نمی‌میرند بلکه مورد آزار و شکنجه مرزبانان ترکیه نیز قرار می‌گیرند و این موضوع تازگی ندارد.

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

3 × 5 =