آقای لاریجانی سالها مردم را فریب دادید اما مثل تفاله پرت شدید

«ف» مثل فرحزاد
آقای لاریجانی عزیزم،از کجا معلوم که این دروغی که می گویید راست نباشد؟ تکلیف خودتان را اگر روشن می کردید ما هم می فهمیدیم میزان شعور و عقل شما چقدر است وبا چه چیزی می شود آنرا میزان کرد؟بعد از سالها ریاست در بالاترین مقامهای حکومتی حالا مثل تفاله ایی از صافی حضرات ناصالح ارزیابی شدید و گفتند بی لیاقت ترین آدم در حکومت هستید و حالا معلوم نیست چقدر حالتان بد است که به هزل گویی مبتلا شده اید! خدا از باعث و بانی کسانیکه شما را از پله های حکومت بالا بردند و بعد با لگد از همان بالا به ته فاضلاب انداختند نگذرد آخر مگر می شود مجیزگویی چون شما که خالصانه بخاطر حفظ منافع نظام و رهبرش هزاران دروغ گفته، میلیاردها دزدی و اختلاس و رانت بازی کرده خادمی که تا کمر در شهوت و شهرت و انتصابات تحمیلی غرق شده چگونه می تواند این حجم از توهین را ببلعد و بعد با یک خنده ی نقاشی شده روی صورتش بیاید و بگوید مردم بیایید و رای بدهید!!! راستی آقای لاریجانی عزیز از نظر ما مردم که انتخاب دزد با دزد فرقی ندارد خودتان ده بیست سی چهل کنید و آنیکه به صلاح و مصلحت رهبرتان است را معرفی کنید !!!
آقای لاریجانی عزیز چهل سال مردم ایران را فریب دادید و هربار با ترفندی آنها را تشنه به لب دریا بردید و تشنه تر برگردانیدید اما مردم با شما بزرگ شده اند و خودشان یک پا سیاست دان هستند و شما می گویید «ف»انها تا فرحزاد می برندندت !!! مردم ایران از صدقه سری شما اراذل و اوباش حکومتی، از زن و مرد و پیر و جوان از با سواد و بی سوادش یک پا تحلیل گر و تفسیر کننده و نقاد شده اند یعنی اگر از خارج (حتی خارج خارج آنجا که عروس و داماد و دختر و جدوآبادتان در حال پرورش در خانواده ی شهید پرور هستند!!!)کسی بیاید تعجب می کند چطور زنها می توانند از کنه سیاست اطلاعات کامل داشته باشند؟! آخر نمی دانند در ایران با حکومت خودخوانده و خودگردان جمهوری اسلامی شما هر روز حادثه ایی مثل بلا بر سرمان فرود می آ,وردیدو ما یاد گرفتیم تبصره و قانون و عدالت تا چه اندازه تیغش می برد و پول و پارتی و از آقایی دم کلفت زاده شدن که اصطلاحن آقازاده می گویند یا حتی چقدر به آقای رهبر نزدیک شده باشند چه اندازه این چاقو می برد؟یعنی کل ایران در رشته ی علوم سیاسی و یا علوم اجتماعی فول پروفسور گرفته اند.
خلاصه که همه مان همه فن حریف شده ایم و شما تا می گویی «ف»می فهمیم فرحزاد واجبید!!
زهرا شفیعی دهاقانی
۱۴۰۰/۳/۲۵

 

 

 

 

اشاره: مسوولیت محتوای نوشتارها و مقاله‌های ارسالی، بر عهده نویسنده است و گذار (سامانه دموکراسی و داد)، دیدگاه‌ها و آرای مطرح شده در محتوای مطالب را ارزش‌گذاری نمی‌کند. هدف این سامانه مهیا کردن تریبونی آزاد برای بیان آرا و دیدگاه‌های مختلف در راستای گذار از حاکمیت اسلامی به دموکراسی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

19 + 19 =