مصباحی مقدم: جراحی اقتصادی خون‌ریزی و درد دارد

مصباحی مقدم

غلامرضا مصباحی‌ مقدم، عضو جامعه روحانیت مبارز این وضعیت فاجعه بار اقتصادی کشور را «جراحی اقتصادی» خواند و گفت: «جراحی خون‌ریزی و درد دارد»!

به گزارش گذار سامانه دمکراسی و داد؛ او در بخش دیگری از حرف‌های خود گفت: «درست است که خبرهایی از اعتراضات و نارضایتی‌های مردم در گوشه و کنار شنیده می‌شود اما بخش اعظم مردم، حالت صبر و انتظار دارند».

مصباحی‌مقدم همچنین خواستار صبر مردم شد و گفت: «این جراحی خون ریزی و درد دارد و طبعا تا این جراحی صورت می‌گیرد، کم و بیش آثاری بروز می‌کند. مهم این است که مردم صبر و تحمل نسبت به این اقدام داشته باشند»!

– خطاب به مصباحی‌مقدم و دیگر ملاهای حاکم بر ایران بایستی گفت آیا اینان خود حاضر هستند تبعات این به اصطلاح «جراحی» را بپذیرند و درآمدشان یک‌سوم خرج معمول‌شان باشد؟

او مدعی شده است این وضعیت ناشی از یک «جراحی اقتصادی» است و این «خون‌ریزی» دارد. این اشاره او دقیق بوده است. طی چند روز گذشته بسیاری از ایرانیان بر اثر این وضعیت و در پی تیراندازی نیروهای دستگاه سرکوب کشته و زخمی شده‌اند.

– چرا مردم باید درد بکشند؟ چرا حاکمان درد دست‌کشیدن از قدرت و کنار رفتن را تحمل نکنند؟ مردم چرا باید حاکمان را جراحان قابلی بدانند و به آن‌ها اعتماد کنند؟ بر اساس کدام سابقه و عملکرد؟

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

پانزده − شش =