یدی بلدی، مروری بر صدر اخبار هفته ی گذشته،کلاب هاوس هماد (۱۹ شهریور۱۴۰۱)

یدی بلدی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) در ۱۹ شهریور۱۴۰۱، از مرگ غم انگیز  شلیر رسولی که قربانی توطئه ی یک نا انسان شد خبر داد و به باز خورد حمایتی مردم مریوان، سنندج و دیگر شهرهای کردستان در برابر قوانین ضد زن حکومت جمهوری اسلامی،اشاره نمود.

این کنشگر آزادی خواه کرد بیان داشت:” در حالیکه شاهد دزدی های میلیاردی غارتگران در کشور هستیم. در زندان اوین انگشتان یک زندانی قطع شد.

خبر دردناک دیگر، کشف محموله ی هفتصد کیلویی هرویین از کشور ایران در شهر هامبورگ است ،که صدمه ی بزرگی به جامعه ی ایرانیان ساکن آلمان وارد نمود و یکی از بی سابقه ترین مورد در تاریخ قاچاق مواد مخدر محسوب می شود.

اعدام چندین نفر در زندان گوهردشت کرج و اعتراض خانواده های آنها.”

در پایان افزود:” ۵۳ نفر از نمایندگان مجلس امریکا، تقاضای خود را جهت ممانعت این کشور  با سفر رئیسی اعلام کردند.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

سه × 2 =