منصور اُسانلو، راهکار مبارزاتی، درکلاب هاوس هماد، (۲ مهر۱۴۰۱)

همراهان مردم ایران

منصور اُسانلو در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ،۲ مهر۱۴۰۱، در پاسخ به این پرسش رضا بدیعی:”شما به عنوان یکی از فعالین کارگری که همواره بر علیه استبداد مبارزه کرده اید، چه راهکاری به مردم ایران برای گذار از حاکمیت جنایتکار دارید؟چنین اظهار داشت که در حال حاضر برخی از فعالین سیاسی و سازمان دهندگان (معلمان،کارگران، بارنشستگان و رانندگان شرکت واحد و…)  که نقش کلیدی داشتند،دستگیر شده اند. اما شاهد اعتراضات دلاورانه در داخل کشور وتظاهرات علیه رژیم و پشتیبانی از قیام داخلی در خارج از کشور نیز هستیم. همه ی ما باید با هر امکان ، تفکر و اندیشه ای که داریم پیام مشترکی به عنوان جنبش دموکراسی خواهی ایران داشته باشیم. ”

این فعال سندیکالیست ایرانی ادامه داد :”اعتصابات سراسری درکنار اعتراضات سراسری مخصوصاً دربخش نفت و گازو پتروشیمی و همچنین حمل و نقل مسافر و بار،هم درون شهری و هم برون شهری می تواند کارساز باشد. چرا که قدرت اقتصادی رژیم را هدف قرار می دهد،و به لحاظ افزایش هزینه ها به زیان رژیم و از طرفی با کاهش هزینه ها به سود مردم است. اعتصابات سراسری و اعتراضات سراسری درکنارهم می تواند نیروهای رژیم را با یک فرایند پیچیده تری برای مقابله رو به رو کند.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

14 − 7 =