رضا بدیعی، پیام ایرانیان به دولتمردان، درکلاب هاوس هماد (23 مهر۱۴۰۱)

همراهان مردم ایران

رضا بدیعی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ،23 مهر۱۴۰۱ در مورد پیام ایرانیان به دولتمردان اظهار داشت:” انقلاب نوین مردم ایران توانسته است نظر کل دنیا را نسبت به ایران عوض کنند و  چنین است که  جهان ، به پا خواسته است .آن هم  به علت مبارزاتی که در داخل ایران در جریان است ، مبارزات جوانان دلاور ما و به ویژه زنان که فصل نوینی در تاریخ مبارزات بشری را برای استقرار نظام دموکراتیک در کشور رقم می زنند. . نظامی که در زمینه های فکری و فرهنگی و از همه مهمتر حق انتخاب مدیران جامعه و تصمیم‌گیرندگان را به مردم می‌دهد.”

این کنشگر آزادی‌خواه بیان کرد :” ما نیازی به کمک هیچ کشوری نداریم ولی پیام ما به دولتمردان جهان ( آمریکا کانادا استرالیا اروپا و …..) این است که با این نظام رابطه نداشته باشند و سفارتخانه‌های ایران( لانه های جاسوسی) در کشورهای خود را ببندند و سفرای خود را از ایران فرار بخوانند  .”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

چهارده − چهار =