منصور اسانلو، ماهیت نظام دموکراتیک و چگونگی اندیشه و رفتار دموکراتیک، در کلاب هاوس هماد (۱۰ دی ۱۴۰۱)

منصور اسانلو در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ، ۱۰ دی ۱۴۰۱،درباره ماهیت نظام دموکراتیک و چگونگی اندیشه و رفتار دموکراتیک ،اظهار داشت:” رفتار دموکراتیک طبیعتاً از نوعی اندیشه دموکراتیک بر می آید . یا بنا به سنت کهن ما از گفتار نیک ،کردار نیک و پندار نیک در هم گره می خورد و این هم امروز به زبان جهانی و مدرن تعهد به برابری حقوقی همه انسان ها در حول و حوش حقوق و آزادی هایی که اعلامیه جهانی حقوق بشر به عنوان سند جهانی برای همه انسان های دنیا در نظر گرفته می باشد ،که هم باید آموزش داده شود و هم در آینده به عنوان سند پایه که در بند بند قانون اساسی آینده ایران به نوعی تضمین شده باشد و مستتر شده باشد و پذیرفته شود. رفتار دموکراتیک در آغاز مدارا و مروت است که همین امر باعث تحمل نظرات مخالف و تمام کسانی که اندیشه و نظر آنها با ما یکی نیست اما در مسیر حرکت به سوی آزادی و دادگری و داشتن یک ایران آزاد و آباد ،می توانیم با همدیگر همکاری داشته باشیم..”

این سندیکالیست کارگری بیان کرد :” این خیزش نوین انقلابی به نوعی انقلابی فرهنگی در درون همه ما به وجود آورده و در حال به وجود آوردن است .”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

13 + 18 =