منصور اسانلو، پیشنهاد عملی برای پیشبرد خیزش انقلابی در سیستان و بلوچستان، در کلاب هاوس هماد، (۱ بهمن ۱۴۰۱)

منصور اسانلو  در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ، ۱ بهمن ۱۴۰۱درباره خیزش انقلابی در سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت:” دیروز (جمعه سی دی ماه ) با وجود تمام مانع‌تراشی ها و ترس افزایی هایی که رژیم ایجاد کرده بود مردم بلوچستان دوباره بیش از ۱۰ هزار نفر به میدان آمدند.”

این سندیکالیست کارگری با اشاره به وجود چنین پتانسیل عظیمی ، بیان کرد :” در چنین شرایطی میتوان از چنین نیرویی در میدان برای ضربه زدن به رژیم استفاده کرد. یک پیشنهاد اجرایی این است که می توان این نیروها را به طرف زندان های زاهدان هدایت کرد تا در زندان ها را بشکنند و زندانی ها را آزاد کنند و چه بسا این حرکت الگویی بشود برای آزاد کردن بقیه زندانی ها در تمام کشور.”

ایشان دلایل خود را برای دادن این پیشنهاد اینگونه ذکر کرد:”فراهم بودن نیروها در میدان و به خلا و نا امیدی نیوفتادن حرکت های میدانی و دیگر اینکه اکنون تنها شعار دادن نیازی نیست چراکه اعتراض مردم ایران به گوش تمام جهانیان رسیده است . این خیزش انقلابی باید گامی عملی به جلو بردارد ، هم برای تثبیت و هم برای گسترش خودش.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

سه × 2 =