رضا بدیعی، مسمومیت دانش آموزان در مدارس، در کلاب هاوس هماد، (۱۳ اسفند ۱۴۰۱)

کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران)

رضا بدیعی، در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران)، ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، در رابطه با جنایت‌های اخیر رژیم در مدارس و مسموم کردن دانش آموزان با گازهای سمی ، اظهار داشت:” تحقیقاتی که صورت گرفته نشان می‌دهد که این جنایت ها مطلقاً کار یک گروه و یا جریانات خودسر نیست. کوشش رژیم برای اینکه این جنایات را به گردن گروه های خودسر و جریانات هزاره‌ای شیعیان افغانستانی یا طالب و یا حتی جریاناتی مثل حجتیه و طرفداران مصباح یزدی بیاندازد بی‌پایه و اساس است و دقیقاً کار همین حاکمیت جنایتکار است و کاملاً حساب شده و در چهارچوب این نظام و برای سرکوب صورت می گیرد .”

این مبارز آزادی خواه، بیان داشت:” این ضعف آنها را نشان می دهد چراکه دختران عزیز ما و آینده سازان ایران را مورد حمله قرار داده و دشمنی آنها را نه فقط با زن بلکه با بشریت نشان می دهد .”

برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید. #هماد #گذار #گذار_به_دموکراسی #همراهان_مردم_ایران #انقلاب_1401 #زن_زندگی_آزادی

Show less

 

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

پنج × 5 =