یکی از هواداران تیم تراکتورسازی تبریز بازداشت شد

یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتوری‌سازی تبریز که از شهر نقده برای تماشای فوتبال به ورزشگاه «یادگار امام» در تبریز رفته بود، از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد.

«علی دنیادوست»، شهروند اهل نقده که روز شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ برای تماشای مسابقه بین دو تیم تراکتورسازی و پیکان به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفته‌بود، هنگام خروج توسط ماموران امنیتی بازداشت شد. گفته می‌شود، خانواده و نزدیکان وی اطلاعی از محل نگهداری او ندارند.

روز گذشته و در پی برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی و پیکان، در ورزشگاه یادگار امام تبریز، بین تماشاچیان و یگان ویژه درگیری شدیدی رخ داد.

تصویر از صدای آمریکا

در فیلم‌ها و عکس‌های منتشر شده، مشخص است که تعدادی از تماشاچیان و همچنین نیروهای انتظامی به شدت زخمی شده‌اند. ضمن این که نیروهای انتظامی با استفاده از ماشین‌های آبپاش قصد متفرق کردن تماشاچیان را داشتند و تعدادی را نیز با خشونت دستگیر کردند.

از اسامی افراد بازداشتی اطلاعی در دست نیست.

خبرگزاری‌های مهر و تسنیم گزارش دادند که در جریان این درگیری‌ها، “۵۰ هوادار تراکتورسازی، یکی از کارکنان اورژانس و چند مأمور نیروی انتظامی مصدوم شدند.”

تیم تراکتورسازی تبریز که یکی از مدعیان کسب قهرمانی در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران است، پس از باخت سه بر یک مقابل سپیدرود در هفته گذشته، جمعه ۳۰ فروردین در خانه خود مقابل پیکان یک بر صفر شکست خورد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

14 + 15 =