اگر یزید روزنامه می‌داشت فردای عاشورای سال ۶۰ هجری چه می نوشت

 

خروش ملت خدایی سرزمین اسلام، دیروز یکبار دیگر امواج سهمگین فتنه اخیر را در هم پیچید.

دیروز صحرای کربلا، شاهد حماسه حضور هزاران سرباز عاشق خلیفه مسلمین بود که در چشم بهم زدنی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند. سربازان عاشق خلافت چنان درسی به فتنه گران دادند که تا سالهای سال دیگر کسی به فکر ضدیت با اصل خلافت نیافتد.

شعار غالب دیروز در صحرای کربلا “مرگ بر ضد خلافت یزید” بود که از حنجره سربازان رشید اسلام، آسمان سرزمین اسلام را شکافت و به عرش اعلی رسید و فرشتگان نیز با این شعار آسمانی همراهی کردند.

سرباز رشید اسلام “شمرابن ذی الجوشن” که از مدارای بیش از حد خلیفه مسلمین با سران فتنه که از سر بزگواری مقام عظمای خلافت ناشی می شد صبر انقلابی اش به سر آمده بود، تیر خلاص را بر پیکر این فتنه اخیر وارد آورد.

بازماندگان فتنه اخیر نیز از سر استیصال و درماندگی به تبلیغات انحرافی از وقایع این روز روی آورده و با بزرگنمایی، وقایع غیر واقعی از حوادث دیروز به خبرگزاری ها و روزنامه های دیگر مخابره کردند و این لزوم برخورد بیشتر و جدی تر با بازماندگان فتنه را نمایان می کند.

سران فتنه که پایگاه واقعی مردمی خود را دیروز مشاهده کرده بودند (حدود ۷۲ نفر که با محاسبات انجام شده توسط تیم کارشناسی روزنامه این عدد غیر واقعی است و تعداد واقعی آنها حدود ۵ تا ۶ نفر بوده است) نشان دادند که لجاجت و خیره سری می تواند تا بدانجا پیش رود که در مقابل خیل عظیم و حضور میلیونی عاشقان خلافت نیز حاضر به عقب نشینی و توبه نشدند.علی رغم دعوت به بازگشت به آغوش ملت که با بزگواری از طرف مقام عظمای خلافت مطرح شد ، سران فتنه حاضر به قبول این دعوت بزرگوارانه نشدند.

آنها راه خود را از ملت جدا کردند و کسی که در مقابل ملت و خلافت قرار گیرد سرنوشت محتومش شکست و حذف از گردونه تاریخ است.مقام عظمای خلافت بارها سران فتنه را به رعایت قانون و پیروی از قانون فرار خواند و از آنها درخواست کرد که خواستهای و اعتراضات خود را از طریق مراجع قانونی و امرا و فرماندهان مقام عظمای خلافت وقضات امین پیگیری کنند ولی گوش سران فتنه بدهکار نبود و هیچگاه خود را ملزم به رعایت قانون نکردند.

ملت اسلام نشان دادند که نخواهند گذاشت میراث جاودانه رسول خدا، آن استوانه تقوی و واسطه فیض الهی، توسط عده ای آشوبگر و فریب خورده به بازی گرفته شود. امروز مقام عظمای خلافت جانشین راستین رسول خدا، محمد مصطفی است و هر کس با مقام عظمای خلافت مقابله کند در حکم مخالفت و محاربه با رسول خدا و هر کس با رسول خدا مخالفت و محاربه کند در حکم محاربه با خدا و سزایش قتل به دست فرزندان امت اسلام است.

تدبیر مقام عظمای خلافت نشان داد که صرف داشتن نسبت خانوادگی با رسول خدا نمی تواند عاملی باشد که عده ای آشوبگر و اغتشاشگر با استفاده از این حربه در صدد نابودی دین خدا و رسول خدا باشند.

عده ای از سیاسیون ورشکسته نیز با اظهارنظرهای خود و نیز اظهارنظر نکردن خود سعی دارند که اوضاع سرزمین اسلام را بحرانی نشان دهند در حالیکه اوضاع مملکت آرام است و بحمدالله و زیر سایه مقام عظمای خلافت اوضاع مملکت آرام است و روز بروز بر عزت اسلام و مسلمین افزوده می شود.گر چه به قول مقام عظمای خلافت اگر فتنه گری اخیر نبود اوضاع مملکت از این هم که هست بهتر می بود.

در هر حال اکنون که به همت حضور میلیونی مردم غیور طومار فتنه در هم پیچیده است بر همه مردم است که وحدتی حول مقام عظمای خلافت شکل دهند تا بتوان با فتنه های خارجی و داخلی بهتر و بیشتر برخورد کرد.

یازدهم محرم


مسوولیت محتوای نوشتارها و مقاله‌های ارسالی، بر عهده نویسنده است و گذار (سامانه دموکراسی و داد)، دیدگاه‌ها و آرای مطرح شده در محتوای مطالب را ارزش‌گذاری نمی‌کند. هدف این سامانه مهیا کردن تریبونی آزاد برای بیان آرا و دیدگاه‌های مختلف در راستای گذار از حاکمیت اسلامی‌ به دموکراسی است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

6 + شش =