«درنظام دیکتاتوری ایران حتی مهر مادری جرم است»

زندانی سیاسی دکتر ناصر فهیمی در حمایت از زندانی سیاسی سهیل عربی و مادر او فرنگیس مظلوم نامه‌ای منتشر کرد و در آن اقدامات سرکوبگرانه و فشارهای ضد انسانی در حق این مادر و فرزندش را محکوم کرد.

متن پیام دکتر ناصر فهیمی در ادامه می‌آید:

درنظام دیکتاتوری ایران حتی مهر مادری جرم است.

در حکومتی که ضجه های مادرانه نسبت به زندان و آزار فرزندش (اقدام علیه امنیت کشور و …. ) محسوب میشود و منجر به بازداشت،حبس و شکنجه و انفرادی طولانی شده، و خود نظام این قوانین را اسلامی و قرآنی می‌نامند، ولی همچین اقدامی در هیچ یک از ادیان نه اشاره شده و‌ نه قابل قبول جامعه بشریت میباشد.

در حکومتی که حتی انتقاد و اعتراض نسبت به شکنجه و زندان فرزندشان را جرم سنگین محسوب می کنند نظام دیکتاتوری باید نامید و جامعه جهانی همچین اقدامات ناعادلانه را محکوم می کند.

در نظام جمهوری اسلامی مادر ،پدر ، پیر ، جوان ،مظلوم و محبوس حق اعتراض و انتقاد در مورد حق انسانی خود را نداشته و جرم سنگین بوده و غیر قابل بخشش است.

سهیل عزیز مرد بزرگ زجر کشیدنت در پشت میله های زندان را نسبت به در بند بودن ظالمانه مادر مهربان ، مریض و بی گناهات را میبینم و هم بنده و هم تمام مردم شریف و ازادی خواه ایران غمخوار و هم صدایت هستیم.

درود بر تمام مادران شجاع ایران زمین درود بر تمام مردم شجاع ایران

ننگ بر جمهوری دیکتاتوری

همچنین این زندانیان سیاسی روز شنبه ۲۳ شهریورماه نیز در محکومیت خودسوزی سحر خدایاری و خودکشی جوانان به دلیل بی عدالتی در نظام جمهوری اسلامی، بیانیه‌ای صادر کردند. در قسمتی از این بیانیه ‌آمده بود‌: «ما زندانیان سیاسی در زندان اوین ضمن ابراز نفرت از این رژیم بی‌عدالت و بی‌منطق، خواستار واکنشی شدید و انتقام‌جویانه از طرف جامعه ایران و جهان در ارتباط با این مزدوران و ناقضان حقوق بشر و مرتجعین واپسگرا هستیم.»

منبع: تلویزیون آزادی

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

هشت − 2 =