گزارش سعید اوحدی از هفته‌ای که گذشت؛ شنبه ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۸)

سعید اوحدی، برنامه‌ساز و مدیر رادیو فرهنگ، روز شنبه ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۸) گزارشی از گفتگوها و برنامه‌های یک هفته اخیر رادیو فرهنگ ارایه داد.

سعید اوحدی در خصوص شب یلدا صحبت کرد که امسال به دلیل کشتار معترضین در آبان‌ماه ۹۸ به شیوه‌ای دیگر برگزار شده‌است و بسیاری از خانواده‌ها و فعالان از خانواده یکی از جان‌باختگان به نام پویا بختیاری حمایت کرده‌اند، هر چند که پدر و مادر او به اداره اطلاعات احضار شده و مورد تهدید قرار گرفته‌اند.

از برنامه‌های رادیو فرهنگ این هفته می‌توان به گفتگوی سیاسی این هفته از جمله گفتگویی با شعله پاکروان، یکی از مادران دادخواه؛ گفتگویی با فرزند برنده جایزه صلح و آشتی؛ برنامه‌ای ویژه با یک هنرمند و آهنگ‌ساز و برنامه‌ای دیگر در خصوص کشته‌شدگان نیزار ماهشهر اشاره کرد.

سعید اوحدی، برنامه‌ساز و مدیر رادیو فرهنگ، ساکن گوتنبرگ سوئد است که یک‌شنبه هر هفته برنامه‌ رادیویی او با کمک چند فعال حقوق بشر ساخته و به صورت زنده در سراسر دنیا پخش می‌شود.

رادیو فرهنگ، همچنین هر هفته‌ گفت‌وشنودهایی با خانواده‌های زندانیان سیاسی و فعالان حقوق بشر در سراسر جهان دارد و همینطور در این رادیو، بخش‌هایی هم به مطالب فرهنگی، اجتماعی، طنز هفتگی، شاهنامه و گرانمایگان سخن‌ور و ورزشی اختصاص داده‌ شده‌است.

در ادامه، گفته‌های سعید اوحدی، برنامه ساز و مدیر رادیو فرهنگ در روز شنبه ۲۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۳۰ آذرماه ۱۳۹۸) آمده است. (ضمنا فایل‌های تصویری سلسله گفتمان‌های گذار را در تلگرام و اینستاگرام گذار دنبال کنید.)

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

شانزده − یک =