محرومیت جعفر عظیم‌زاده از حق استفاده از مرخصی

«جعفر عظیم‌زاده»، فعال کارگری تا پایان دوره محکومیت حق استفاده از مرخصی نخواهد داشت.

به دنبال ابلاغیه‌ای که روز یک‌شنبه اول دی ۱۳۹۸ با امضای «وزیری»، معاون دادستان در رسیدگی به امور زندانیان سیاسی به جعفر عظیم‌زاده تحویل شده، وی تا پایان دوره محکومیت حق استفاده از مرخصی را نخواهد داشت. این در حالی است که جعفر عظیم‌زاده تاکنون هیچ نوع درخواستی برای مرخصی ارایه نداده است.

به گزارش «اتحادیه آزاد کارگران ایران»، روز بعد ماموران زندان به بهانه گزارش استفاده از موبایل، تمامی وسایل جعفر عظیم‌زاده، از جمله یادداشت‌ها و نوشته‌های او را بازرسی کرده‌اند. این رفتار ماموران با اعتراض این زندانی سیاسی همراه بوده است. با وجود این که هیچ گوشی موبایلی در وسایل وی موجود نبوده، از سوی مأموران اداره حفاظت زندان به وی گفته شده طرح ادعای وجود موبایل در وسایل او، بهانه‌ای بوده است تا یادداشت‌های وی را مورد بازرسی قرار داده و وی را متهم به تحریک زندانیان و صدور مخفیانه بیانیه کنند.

اتحادیه آزاد کارگران ایران ضمن محکوم کردن هرگونه اعمال فشار بر جعفر عظیم‌زاده و دیگر زندانیان سیاسی، ارسال پیام و بیانیه توسط زندانیان را حق طبیعی آن‌ها  دانسته و معتقد است اعمال فشار بر جعفر عظیم زاده و دیگر زندانیان سیاسی، در پی اعتراضات مردمی در آبان  ۱۳۹۸ انجام می‌شود تا مانع از هم‌صدایی زندانیان سیاسی با خارج از زندان شوند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

شانزده + 16 =