پیروزی فدائیان، علیرغم شکستها! – رقیه دانشگری

جلسه پرسش و پاسخ تلگرامی این هفته با موضوع «پیروزی فدائیان، علیرغم شکستها!» با حضور میهمان برنامه؛ «رقیه دانشگری»، فعال سیاسی و از اولین زنان فدائی برگزار شد.

برخی از سوالات مطرح شده در جلسه پرسش و پاسخ به این شرح بود : تعریف انقلاب از دیدگاه یک چپ؛ مساوی با خشونت یا تغییرات بنیادی در ارکان سیستم حاکم و جامعه بهر طریق؟ و اصولا چه پبش بینی برای مرحله ی تحول خواهی پیش روی در مبارزات مردمی به لحاظ تاریخی قائلید؟ مثلاً ملی -دموکراتیک، دموکراتیک – سکولار یا سوسیالیستی.، درجریان انشعاب اقلیت ایا تلاشی از طرف اکثریت سازمان برای جلوگیری از انشعاب شد یا اکثریت کمیته مرکز ی بااین انشعاب موافق بودند؟در انقلاب ۵۷ دشمن را بجای دوست نشاندیم. به فرض باز گشت به همان سالها، چه جریانهایی را دوست و چه جریانهایی را دشمن می گزینید؟چگونه شد که سازمان چریکهای فدائی خلق ایران برای مجلس این ارتجاع نماینده فرستاد و شما چگونه پذیرفتید که بعنوان نماینده ی مجلس این حکومت ارتجاعی قبول مسئولیت کنید؟

این جلسات معمولاً هر جمعه ساعت ۹ شب به وقت ایران به طور موازی در بیش از ده گروه و کانال تلگرامی از جمله گروه ” به یاد رفیق رئیس دانا و برای اتحاد عدالتخواهان ” ، حمایت از زندانیان سیاسی و عقیدتی و کانال تریبون سرزمین من (اجتماعی،سیاسی،فرهنگی) برگزار میشود.

در ادامه فایل‌ های صوتی این جلسه پرسش و پاسخ تلگرامی آمده است. (این فایل‌ ها را می‌توانید در شبکه های اجتماعی سامانه گذار نیز دنبال کنید.)

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

14 − سه =