تحریم‌های اقتصادی و ناکار آمدی حکومت، ریشه‌های بحران معیشت در ایران -“هادی کحال‌زاده” پژوهشگر سیاسی گذاری اجتماعی در دانشگاه براندایز-آمریکا

جلسه پرسش و پاسخ تلگرامی جمعه ۲۵ مهر ۹۹ (۱۶ اکتبر)، با موضوع “تحریم‌های اقتصادی و ناکار آمدی حکومت، ریشه‌های بحران معیشت در ایران” با حضور مهمان برنامه؛ “هادی کحال زاده” پژوهشگر سیاست گذاری، اجتماعی در دانشگاه براندایز-آمریکا

برخی از سوالات مطرح شده در جلسه پرسش و پاسخ به این شرح بود:
آیا چشم دوختن بخشی از اپوزیسیون به نتایج تحریم‌ها حتی اگر به سقوط جمهوری اسلامی منجر بشود می تواند منجر به استقرار نظامی دموکراتیک و عدالت خواه بیانجامد و با اینکه جز لیبی و سوریه و عراق و افغان بهره دیگری ندارد؟

آیا تحریم کشورها به این شکل که در باره ایران اتفاق افتاده است به معنای تجاوز به حقوق میلیونها انسان نیست؟

بخش عمده ای از موسسات مالی متعلق به نهادهای نظامی و فرادولتی است. این نهادها چه نقشی را در بحران معیشتی مردم. ناتوانی در مهار کرونا و حتی در سیستم سلامت ایران دارند.؟

آقای کحال زاده نظر شما در باره وضعیت آینده جمهوری اسلامی با این حد از بحران های متفاوت و همه جانبه چیست، فرجام این حکومت را چگونه ارزیابی می کنید؟

چرا هیچ حرکتی برعلیه تحریم‌ها شکل نگرفته است ؟

اگر ترامپ به ایران حمله نظامی کند وظیفه ما چیست؟ آیا می توان مدافعان تحریم را دوست ملت ایران تصور کرد؟ با افرادی که در داخل کشور در راستای سیاست ترامپ حرکت می کنند چه باید بکنیم ؟

این جلسات هفتگی در کانال و گروه‌های تلگرامی متعدد برگزار می‌شوند از جمله در گروه به “یاد رفیق رئیس دانا و برای اتحاد عدالت خواهان.”

در ادامه فایل‌های صوتی این جلسه پرسش و پاسخ تلگرامی آمده‌ است.(این فایل‌ها را می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی سامانه گذار نیز دنبال کنید.)

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

1 × 4 =