پروین محمدی از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران جهت تحمل محکومیت حبس احضار شد + سند

پروین محمدی

بر اساس ابلاغیه ای که از سوی شعبه یک اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سی و سه تهران صادر شده است، پروین محمدی از اعضای هیات مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران می باید ظرف مدت پنج روز جهت اجرای حکم یکسال زندان، خود را به این شعبه معرفی کند.

به گزارش گذار سامانه دمکراسی و داد، این احضاریه در حالی به پروین محمدی ابلاغ شده است که سال گذشته نیز احضاریه مشابهی به ایشان ابلاغ و سپس حکم جلب و ممنوع الخروجی او صادر گردید.

صدور و حکم اجرای یکسال زندان علیه پروین محمدی و احضار او به زندان چه در سال گذشته و چه اینک یک اقدام کاملا غیر قانونی و دستوری از سوی نهادهای امنیتی به قوه قضائیه میباشد چرا که ایشان در رابطه با این حکم، نه بازداشتی داشته و نه تشکیل پرونده ای و نه بازجویی و بازپرسی و یا دادگاهی با احضار او برگزار شده است. بطوریکه حتی روند قضایی این پرونده و چرائی و چگونگی صدور این حکم که قانونا می باید در سامانه ثنای او ثبت می شد، ثبت نشده است. به همین دلیل پروین محمدی تاکنون از معرفی خود به شعبه یک اجرای احکام خودداری کرده است.

اتحادیه آزاد کارگران ایران تلاش برای به بند کشیدن پروین محمدی را بدون طی حتی یک مرحله از فرایند صدور حکم علیه او، قویا محکوم میکند و ابلاغ چنین حکم موهومی را تلاشی از سوی نهادهای امنیتی برای تحمیل سکوت و به تمکین کشاندن اعضای تاثیر گذار خود ارزیابی و بدینوسیله اعلام میدارد زندان و سرکوب، لحظه ای ما کارگران ایران را از مبارزه برای دستیابی به حقوق انسانی مان باز نخواهد داشت.

اتحادیه آزاد کارگران ایران – ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۰

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

2 × یک =