روژهه لات، مروری بر اخبار هفته ی گذشته در کردستان،کلاب هاوس هماد (۲۹ مرداد۱۴۰۱)

روژهه لات در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) در۲۹ مرداد۱۴۰۱، از زخمی شدن پانزده کولبر سقزی و بانه ای ، خودکشی پنج شهروند و در شهرهای کرمانشاه ، کامیاران و سقز، دستگیری سه شهروند میاندوآبی، مرگ دو کارگر به دلیل نبود امنیت شغلی، آزادی دو معلم مریوانی شعبان محمدی و مسعود نیکخواه با قید وثیقه از زندان اوین.» خبر داد.

همچنین این دلاور بانوی کردستانی پس از بیان اخبار ذیل:«حکم ناعادلانه ۱۹ ماه حبس برای بانوی سردشتی،خودکشی بانوی جوان پیرانشهری به دلیل ندادن حضانت فرزندش به وی، »به ضد زن بودن قوانین جمهوری اسلامی اشاره نمود.

در ادامه این شیرزن به طور اجمالی روند دستگیری تا شرایط اسفناک کنونی بانو سعدا خدیر زاده و نوزادش در زندان حکومت جنایتکار را بازگو نمود و از اقدام به خودکشی و بازجویی مجدد این بانو در زندان ارومیه و مخالفت با مرخصی وی توسط رئیس دادگستری مهاباد خبر داد.

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

دو × 1 =