فرشیم، مروری بر اخبار هفته ی گذشته،کلاب هاوس هماد (۲۹ مرداد۱۴۰۱)

فرشیم در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) در ۲۹ مرداد۱۴۰۱، اظهار داشت:”از جمله افراد زندانی ،که خیلی شناخته شده ،آقای عباس واحدیان شاهرودی ، یکی از امضا کنندگان بیانیه ۱۴، است؛ که در یکی از مخوف ترین زندان های ایران، زندان وکیل آباد مشهد محبوس است، وی بارها و بارها به دلیل بیماریشان درخواست انتقال به زندان اوین را داشته اند، اما تا کنون به درخواست ایشان ترتیب اثر داده نشده.”

این فعال آزادی خواه به کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت:” یکی از برنامه هایی که با محوریت این رخداد ،  از بی بی سی ‌پخش شد مصاحبه ی عنایت فانی با یرواند آبراهامیان ( نویسنده ی کتاب کودتا) است. و مهمتر از آن نقدی است که محمد امینی در سخنرانی خود به منابع این کتاب و یک جانبه بودن این قضیه ، مطرح کرده است.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

4 × چهار =