روژهه لات، مروری بر اخبار هفته ی گذشته در کردستان، کلاب هاوس هماد ( ۱۹ آذر ۱۴۰۱)

روژهه لات در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) در۱۹ آذر  ۱۴۰۱، از اعتصابات و اعتراضات یک هفته گذشته در کردستان خبر داد و آمار کشته شدگان تا این لحظه را دست کم ب ۴۸۵ نفر و آمار کودکان کشته شده را ۶۸ کودک اعلام نمود. همچنین اسامی تعداد زیادی از محکومین به اعدام را اعلام نمود. و افزود:” اعدام های مخفیانه در زاهدان افزایش یافته و  شمار محکومین به اعدام تا این لحظه به ۱۱ نفر رسیده است”

این زن مبارز، از دستگیری و انتقال دستگیر شدگان به مکان های نا معلوم ، کشتار و زخمی کردن بی رحمانه ی شهروندان، کشته شدن یک شهروند زیر شکنجه ، اعتصاب بازاریان سنندج در حمایت از بازاریانی که مغازه های آنها پلمپ و حساب بانکی آنها مسدود شده بود، بازداشت پزشکی که  به مداوای معترضین می پرداخت ، را با ذکر جزئیات) مشخصات و چگونگی) ، در طی هفته گذشته در مناطق کردنشین خبر داد. آنچه در رسانه های داخلی و انحصاری اعلام نمی گردد.

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

دو × 3 =