رضا بدیعی، انقلاب نوین ایران، درکلاب هاوس هماد (۲۶ آذر ۱۴۰۱)

رضا بدیعی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ،  ۲۶آذر ۱۴۰۱ ، در مورد اینکه چرا ما این انقلاب نوین را برگ زرینی از مبارزات مردمی در تاریخ بشریت می‌دانیم؟ این انقلاب چه ویژگی دارد که ما آن را فراتر و برتر از انقلابات بزرگ در سه قرن اخیر در جهان می دانیم ؟ اظهار داشت:” در همین لحظه صدها هزار ایرانی در تمام نقاط دنیا در شهرها در حال فعالیت هستند برای اینکه به دنیا نشان بدهند و نشان داده‌اند که نظام جمهوری اسلامی نه تنها دشمن مردم ایران است بلکه دشمن بشریت است .

انقلاب بهمن ۵۷ که روح الله خمینی  با بند و بست با بیگانه  بر بستر خواست و مبارزه مردم برای آزادی ، استقلال و برای استقرار یک نوع نظام دموکراتیک که از انقلاب مشروطه آغاز شده بود ، ناکام گذاشت.

اکنون وظیفه برطرف کردن این لاشه متعفن ،استبداد مذهبی و جنایتکار ،فاسد ،فشل و ناکارآمد  بر دوش ایرانیان دلاور افتاده است که بساط یک نظام جنایتکار را نه فقط از ایران بلکه از جهان پاک کنند . ”

این مبارز دموکراسی‌خواه بیان کرد :” ویژگی عمده این انقلاب پیشگامی زنان است و مردان دلاوری که زنان دلاور را دنبال می کنند. ما بار دیگر شاهد آن خواهیم بود که اگر در هزاران سال پیش منشور بشری را ارائه دادیم اکنون جامعه بشری را از یک نظام پوسیده و جنایتکار به یک نظام دموکراتیک رهبری خواهیم کرد. به همین دلیل انقلاب زن ،زندگی، آزادی انقلاب نوینی ،در تاریخ بشری است.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

دو × سه =