یدی بلدی، جمعه های زاهدان و تاثیر آن در کل مبارزات، در کلاب هاوس هماد (۱ بهمن ۱۴۰۱)

یدی بلدی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ، ۱ بهمن ۱۴۰۱ ، در مورد جمعه های زاهدان و تاثیر آن در کل مبارزات ،اظهار داشت:” مردم در استان سیستان و بلوچستان فقیر ترین زندگی را داشته و دارند. بلوچستان تنها استانی است که در این مدت هیچ گاه خاموش نشده است.”

این مبارز دیر پای ، بیان کرد:” دیروز (جمعه سی دی ماه )در حالی که سپاه تهدید کرده بود و راه ها را بسته بود و موانع زیادی در راه رفتن به مسجد ایجاد کرده بود ولی دیدیم که ده ها هزار نفر از مردم بلوچستان بیرون آمدند و شعار دادند. اما متاسفانه در این دو سه هفته اخیر بلوچ ها تنها ماندند و آنچنان کمکی از دیگر شهرها به آنها نمی رسد . امیدوارم که این امر مورد پشتیبانی دیگر هموطنان نیز قرار بگیرد.”

برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

3 + 11 =