فرمیسک، راهکارهای همراهی با انقلاب زن، زندگی، آزادی، در کلاب هاوس هماد، (۲۹ بهمن ۱۴۰۱)

فرمیسک ، در کلاب هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ، از ضربه هایی که رژیم در تمام دوران زندگی و قبل از آن (پدرش کمی قبل از اینکه او به دنیا بیاید، توسط رژیم کشته شده بود.) به او و خانواده‌اش وارد کرده بود، سخن گفت:” در دوران کودکی خمینی فرمان جهاد علیه کردستان را صادر کرده بود و روز به روز کشتار در کردستان صورت می گرفت.”

این مبارز دیر پای، درمورد راهکارهای همراهی با انقلاب زن،زندگی ،آزادی،اظهار داشت :” شروع انقلاب ژینا یک روز به وجود نیامده بلکه حاصل زحمت فعالیت مدنی و سیاسی روشنفکران بوده که باعث شد از یک طرف مردم به بلوغ سیاسی برسند و از طرف دیگر چهره واقعی حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی عیان شود.”

وی ادامه داد:” رمز اصلی موفقیت این انقلاب اتحاد است،زیرا جمهوری اسلامی با این اصل است که توانسته در این چند سال حکومت کند و آن هم فقط ایجاد تفرقه بوده است.

اما از آغاز انقلاب ژینا شعار اصلی مردم ایران فراتر از قوم ، ملیت ،مذهب، دین و …. بوده است و در هر شهر و استانی از هر کوی و برزنی شعار اتحاد سر میدهند به همین لحاظ هرگونه رهبری تک نفره را قبول ندارند و نداریم چون جامعه متکثر ایران از اقوام و ملیت های متنوعی تشکیل می شود که به نظر من رهبری تک نفره جوابگوی جامعه ایران ما نیست.”
برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود. برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

سه × چهار =