یدی بلدی، رونمایی از پرویز ثابتی، شرکت وی، رسولی و فراستی در تظاهرات مردمی، در کلاب هاوس هماد، (۲۹ بهمن ۱۴۰۱)

همراهان مردم ایران

یدالله بلدی، در کلاب هاوس هماد (همراهان مردم ایران) ، ۲۹ بهمن ۱۴۰۱، اطلاعاتی درمورد پرویز ثابتی بیان نمود و اظهار داشت:” پرویز ثابتی یکی از برجسته ترین نیروهای ساواک و از عوامل اصلی ایجاد انقلاب ۵۷ است.

او به خاطر مبارزه با نیروهای چپ، سوسیالیسم و کمونیسم و طرح قتل و کشتار این نیروها در همان سال ها (پرونده های بیژن جزنی،سیروس نهاوندی،گل سرخی و ….)،باعث تقویت نیروهای مذهبی گردید.” این مبارز دیر پای، درمورد پشت پرده ی شرکت پرویز ثابتی، رسولی و فراستی در تظاهرات مردمی، سخن گفت:” آمدن ثابتی به صحنه حاوی این پیام است که احتمالاً قدرت ها و رسانه های خارجی پشت این قضیه هستند.”

برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود. برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

نوزده − دوازده =