رضا بدیعی، خبر حضور سرپرست بخش حقوق بشر دانشکده حقوق امریکا، در کلاب هاوس هماد، (۱۹ بهمن ۱۴۰۱)

کلاب هاوس هماد

رضا بدیعی، در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ، ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ، از همه ایرانیان برای نشست آینده دعوت به عمل می آورد و اظهار داشت:” این نشست بسیار اهمیت دارد چون ما وارد گفتگو با فعالین سیاسی آمریکا که از جنس مردم هستند خواهیم شد.این افراد به انقلاب زن زندگی آزادی به عنوان یک حرکت فراگیر و جهانی برای بشریت باور دارند و سال هاست که برای این اهداف کار می کنند.”

این مبارز آزادی خواه، درمورد کسی که پنل را اداره می کند، بیان داشت:” ایشان سرپرست بخش حقوق بشر دانشکده حقوق دالاس است، این دانشگاه یکی از نه دانشگاه آمریکاست که دپارتمان حقوق بشر دارد و ترتیبی خواهیم داد که ایشان به طور مستقیم از شرکت‌کنندگان بشنوند.

این افراد مستقیم با فعالین حقوق بشری مرتبط هستند و روی مردم آمریکا تاثیر می گذارند و در نهایت بدین واسطه روی دولتمردان تاثیر می گذاریم.ما به عنوان وظیفه ی اولیه در همراهی با مبارزات مردم ایران می خواهیم با کوتاه ترین فاصله و به طور مستقیم صدای مردم ایران را برسانیم.”

این برنامه در روز شنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۳، ۶ اسفندماه ۱۴۰۱، به وقت ایران ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به صورت زنده به زبان انگلیسی در کلاب هاوس همراهان مردم ایران پخش می شود.

برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

دوازده − دو =