رضا بدیعی، سخنرانی رئیسی، درکلاب هاوس هماد (۱۲ شهریور۱۴۰۱)

رضا بدیعی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ،۱۲ شهریور۱۴۰۱، در مورد سخنرانی رئیسی اظهار داشت:” ما در امریکا حق خود می دانیم که به دستگاه دولتی امریکا بگوییم چه دلیلی دارد که شما به یک جنایتکار ویزا بدهید؟ و اگر می دهید او  باید پاسخگو باشد برای جنایاتی که انجام داده است.”

این مبارز دموکراسی‌خواه بیان کرد :”به همین دلیل دعوت کردم از دوستان عزیز که در این زمینه اطلاع داشته باشند که هماهنگی ها از ۱۵ سپتامبر‌آغاز می شود، برای اقدامات گسترده در روز ۲۱سپتامبر جلوی کاخ سفید و شنبه ها ساعت ۹ شب برای هماهنگی این اقدام بزرگ در کلاب هاوس اطلاع رسانی می شود. و در اطلاعیه ای که دیروز از سوی هماد پخش شد در همین رابطه اضافه کردیم که اگر ویزا می دهید، باید‌ اجلاس سازمان ملل پاسخگوی جنایات حاکمیت باشد.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

3 × 3 =