رضا بدیعی، دموکراسی خواهان، چالش ها، استبداد طلبان، خشونت و مغالطات، در کلاب هاوس هماد (۱۲ شهریور۱۴۰۱)

رضا بدیعی در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ،۱۲ شهریور۱۴۰۱، در مورد دموکراسی خواهان و چالش هایی که در پی دارند و در مقابلشان استبداد طلبان چنین گفت که استبداد طلبان چه استبداد حاکم چه استبدادی که سالیان سال است بر کشور و مردم ما حکومت می کند ،در پی آن هستند که نظام موروثی را مستقر کنند و خیال آن دارد که فرزند خود خویش را جانشین کند، این نه تنها توهین به شعور انسانی است بلکه میخ دیگری است بر تابوت استبداد حاکم.

این مبارز دموکراسی‌خواه دیر پای بیان کرد:” استبدادیون کلاً از شرم بی بهره اند وگرنه چنین مغالطاتی را به کار نمی بردند. اما دموکراسی خواهان هیچ گاه نمی گویند که مردم چنین یا چنان کنند ، بلکه همواره همراه مردمی هستند که سالهای سال است در سراسر این میهن استبداد زده کوشش می کنند آزادی ، استقلال و عدالت اجتماعی را مستقر کنند.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

14 − 11 =