بهمن بامداد، مروری بر صدر اخبار هفته ی گذشته،کلاب هاوس هماد (۱۲ شهریور۱۴۰۱)

بهمن بامداد در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) در (۱۲ شهریور۱۴۰۱)، اظهار داشت :”بانو سپیده رشنو در کلیپی اعلام کرده که هیچ سایت مشخص یا صفحه ای در اینستاگرام، توئیتر ودیگر شبکه های اجتماعی ندارد و پیام خود را از طریق حساب برادرش ، سامان، همچون کلیپ مذکور نشر خواهد داد.”

ایشان ضمن ابراز تاسف به خاطر از دست دادن عباس معروفی پس از چند سال درگیری با بیماری سرطان در آلمان، مطالبی را در مورد این نویسنده ی گرانقدر ابراز داشت.

وی از خبر اجرای اعدام یک کودک مجرم به همراه دایی اش در بلوچستان، و همینطور از ادامه و عدم مهار آتش سوزی مرداب انزلی در هفته ی گذشته خبر داد.

این کنشگر آزادی خواه ضمن اشاره به سالروز اشغال افغانستان، مواردی را در این باره اظهار داشت و این نکته را ذکر کرد:”اگر آزادی از دست طالبان توسط خود مردم صورت گرفته بود، این روزها مردم افغانستان شاهد جا به جایی قدرت و گرفتاری دوباره در چنگ طالبان نبودند.”

برنامه‌های کلاب‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود.

برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید. همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

7 + یازده =