رضا بدیعی، مبانی اتحاد آزادیخواهان و انقلاب زن زندگی آزادی، درکلاب هاوس هماد، (۲۲ بهمن ۱۴۰۱)

کلاب هاوس هماد

رضا بدیعی، در کلاب هاوس هماد( همراهان مردم ایران) ، ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، در مورد مبانی اتحاد آزادیخواهان و انقلاب زن،زندگی،آزادی،اظهار داشت:” این انقلاب زن،زندگی،آزادی فراز مبارزات پدران ما ، برای آزادی و عدالت اجتماعی بوده است. ما همواره از قاجاریه تا دوران این حکومت،استبداد داشتیم.همیشه دو مولفه دخالت خارجی (استعمار کهن) و ارتجاع داخلی (نیروهای واپسگرا که در واقع در استبداد خلاصه می شدند)، تلاش ما و پدران ما را ناکام گذاشته اند.”

این مبارز دموکراسی خواه ، بیان کرد:” بی جهت نیست که مبارزین و مردم به هیچ دیکتاتور دیگری تن نخواهند داد.” برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود. برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید.

همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید. #هماد #گذار #گذار_به_دموکراسی #همراهان_مردم_ایران #انقلاب_1401 #زن_زندگی_آزادی

Show less

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

9 + 18 =