رضا بدیعی، مبانی اتحاد آزادیخواهان و انقلاب زن زندگی آزادی، در کلاب هاوس هماد، (۲۲ بهمن ۱۴۰۱)

کلاب هاوس هماد ( همراهان مردم ایران)

رضا بدیعی، در کلاب هاوس هماد ( همراهان مردم ایران)، ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، با اشاره به کودتا هایی که در تاریخ معاصر ایران تاکنون توسط عوامل خارجی به مردم ایران تحمیل شده و ما را دچار استمرار استبداد کرده، اظهار داشت:” این گذشته ماست و کسانی که می‌خواهند بگویند که در بهمن ۵۷ همه چیز خوب بود و یک عده گول خوردند، (از آنجا که مبارزه آزادیخواهانه ی پدران ما ،برای آزادی و عدالت اجتماعی در مقابل استبداد را نادیده می گیرند و سعی در کتمان تاریخ دارند.) در این انقلاب جایی ندارند.” این مبارز دموکراسی خواه، بیان کرد:” مبارزه ما از ابتدا علیه دیکتاتوری بود،از این جهت است که بچه های دهه هشتادی شعار مرگ بر دیکتاتور سر میدهند.”

برنامه‌های کلاب ‌هاوس هماد (همراهان مردم ایران)، با یاری و همراهی شخصیت‌های آزادی‌خواه، عدالت‌ جو و مدافعان حقوق بشر، در همراهی با مردم ایران در راستای گذار از استبداد اسلامی به دموکراسی و داد روزهای شنبه ساعت ۹ شب ایران برگزار می‌شود. برای اطلاع و شرکت در برنامه‌های هماد، «همراهان مردم ایران» را در کلاب‌هاوس FOLLOW نمایید، MEMBER شوید و NOTIFICATION (علامت زنگوله) را فعال کنید.

همچنین ویدیوی برنامه‌های پیشین را می‌توانید در کانال یوتیوب (Gozaar Net) ببینید و بشنوید. #هماد #گذار #گذار_به_دموکراسی #همراهان_مردم_ایران #انقلاب_1401 #زن_زندگی_آزادی

Show less

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید

پنج − یک =